Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-106

2017.12.15: Uwagi do projektu Obwodnicy Śródmiejskiej, odcinek Grenadierów - Radzymińska

Do 15 grudnia 2017 r. trwają konsultacje koncepcji Obwodnicy Śródmiejskiej na odcinku od ul. Grenadierów do Radzymińskiej. Poniżej publikujemy projekt stanowiska Zielonego Mazowsza - mamy nadzieję, że posłuży jako inspiracja lub wzór innym... »

2017.12.11: Uwagi do nowej wersji projektu przebudowy pl. Hallera

Do: Biuro Polityki Mobilności i Transportu, Do wiadomości: Koordynator ds. realizacji kluczowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych. Szanowni Państwo, W nawiązaniu do przesłanego 7 grudnia 2017 r. projektu przebudowy placu Hallera autorstwa... »

2017.12.04: Uwagi do projektu rozbudowy Bruzdowej (odc. Gratyny-kościół)

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu rozbudowy ul. Bruzdowej (odcinek Gratyny-droga 37KUD), zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Należy zrezygnować z łącznika drogi rowerowej do ul. Gratyny. Wjazd na DDR... »

2017.12.01: Uwagi do projektów dostosowania przejść pod i nad Puławską i Rzymowskiego

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przystosowania przejść podziemnych i kładek na skrzyżowaniu Puławska/Rzymowskiego ruchu rowerowego i dla osób z ograniczoną mobilnością, zgłaszam następujące uwagi i... »

2017.12.01: Uwagi do projektu skrzyżowania Powązkowska-Elbląska

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu zespołu budynków przy ulicy Powązkowskiej, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Pozytywnie oceniamy zmiany w południowo-wschodnim rogu skrzyżowania (zmniejszenie liczby... »

2017.11.23: Uwagi do projektu budowy tramwaju na ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r.

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy tramwaju na ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r., zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Przejście przez ul. Bitwy Warszawskiej na skraju parku przesunięto w kierunku... »

2017.11.23: Uwagi do projektu obsługi zabudowy rejonu ul. Posag 7 Panien

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu obsługi komunikacyjnej zabudowy rejonu ul. Posag 7 Panien, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Projekt jest niezgodny z miejscowym planem zagospodarowania terenów w... »

2017.11.22: Uwagi do projektu DDR przy Puławskiej (Domaniewska-Wałbrzyska)

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy drogi dla rowerów przy ul. Puławskiej (odcinek Domaniewska-Wałbrzyska), zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Należy zachować ciągłość chodników na wjazdach... »

2017.11.22: Uwagi do projektu rozbudowy Bruzdowej i Metrycznej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu rozbudowy ulic Bruzdowej i Metrycznej, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Na skrzyżowaniu Bruzdowa/Metryczna zamiast przejazdów dla rowerzystów należy zaprojektować... »

2017.10.30: Uwagi do projektu al. Jana Pawła II i Stawki

Lokalizacja istniejących (kolor czarny) i proponowanych dodatkowych (kolor czerwony) przejść dla pieszych przez al. Jana Pawła II. Dla porównania pokazano też istniejące przejścia przez Okopową. Do: Biuro Polityki Mobilności i Transportu... »

2017.10.26: Uwagi do projektu ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Mickiewicza

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Mickiewicza, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: Przedstawiony do zaopiniowania projekt powinien być rozpatrywany wyłącznie wraz... »

2017.10.20: Uwagi do projektu Płaskowickiej i S2

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu Urzędu m.st. Warszawy. Nawiązując do projektu budowy drogi ekspresowej S2 w Warszawie, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Należy uzupełnić projekt o drogę dla rowerów (łącznik) od zakończenia... »

2017.10.19: Uwagi do projektu przebudowy pl. Hallera

Fragment projektu placu Hallera w rejonie ulicy Jagiellońskiej - nieintuicyjny przebieg i niepotrzebne przeplatanie ciągów pieszych i rowerowych, niepotrzebna wycinka szpaleru drzew, geometria niedostosowana do planowanego wykorzystania... »

2017.10.14: Uwagi do projektu budowy Noworacławickiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy ulicy Noworacławickiej, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Projektowana ulica Noworacławicka jest drogą prowadzą do obszaru śródmiejskiego Warszawy, gdzie... »

2017.10.14: Uwagi do projektu przebudowy ulic Sejmu Czteroletniego i Ledóchowskiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ulic Sejmu Czteroletniego i Ledóchowskiej, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Na wszystkich zjazdach bramowych należy zachować ciągłość nawierzchni i... »

2017.09.01: Pole Mokotowskie - małe zmiany, duża radość

W pierwszej części audytu opowiedzieliśmy o historii rowerowej Pola Mokotowskiego i krążyliśmy rowerem po zachodniej części parku. Druga część będzie dotyczyła nowinek wzdłuż ul. Batorego, al. Niepodległości i zmian, które czekają nas w... »

2017.08.28: Pole Mokotowskie - drogi rowerowe przez park(ing)

Trwa oddawanie do użytkowania kolejnych części dróg rowerowych w kluczowych miejscach Warszawy. Możemy pochwalić, że jest lepiej. Wskazujemy też drobiazgi do poprawy. Niestety, jeden ważny odcinek został źle pomyślany. Historia budowy dróg... »

2017.08.02: Uwagi do projektu DDR przy Puławskiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu Urzędu m.st. Warszawy. Nawiązując do projektu budowy drogi rowerowej przy ul. Puławskiej na odcinku Wałbrzyska-Mysikrólika, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Chodnik nie powinien być zwężany... »

2017.07.08: Uwagi i petycja mieszkańców ws. S2 w Wawrze

Do: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Wydział Infrastruktury Petycja w sprawie WI-II.7820.1.6.2016.MS1 W związku z umożliwieniem udziału mieszkańców w ocenie oddziaływania na środowisko inwestycji drogowej pn. „Budowa drogi... »

2017.06.19: Uwagi do projektu tramwaju do Wilanowa

Do: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. Nawiązując do projektu budowy trasy tramwajowej z Woli na Wilanów, zgłaszam następujące uwagi i wnioski: 1. Biorąc pod uwagę skalę inwestycji, powinna ona całościowo uwzględniać infrastrukturę pieszą i... »

Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-106 | Dodaj nowy