Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 | 221-240 | 241-260 | 261-280 | 281-300 | 301-320 | 321-340 | 341-360 | 361-380 | 381-400 | 401-420 | 421-440 | 441-460 | 461-480 | 481-500 | 501-520 | 521-540 | 541-560 | 561-580 | 581-600 | 601-620 | 621-640 | 641-660 | 661-680 | 681-700 | 701-720 | 721-740 | 741-760 | 761-780 | 781-800 | 801-813

2019.08.14: Ułatwienie dojazdu rowerem z mostu Łazienkowskiego

Z okazji drugiej rocznicy oddania do użytku kładek rowerowych pod mostem Łazienkowskim przygotowaliśmy przegląd inwestycji powstałych w ciągu tych dwóch lat, które umożliwiają dojazd z kładek w kierunku placu na Rozdrożu i dalej do... »

2019.06.28: Rowerzysta w sosie własnym

O błędach wymuszonych przez urzędników na projektantach drogi rowerowej wzdłuż ul. Marymonckiej pisaliśmy obszernie i nieraz , a ostatnio o storpedowaniu przez BPMiT próby naprawienia jednego z nich . Obecna tropikalna pogoda skłania... »

2019.05.07: Czy 2-3 cm uskoki na drodze dla rowerów to nie problem?

Jednym z głównych grzechów dróg dla rowerów są uskoki. Pół biedy, gdy są to uskoki poprzeczne. Gdy uskoki są podłużne, mamy do czynienia z grzechem ciężkim. Na Krasińskiego mamy uskoki na całej długości drogi dla rowerów. Dlaczego... »

2019.04.25: Trasa rowerowa przy Krasińskiego (pl. Wilsona - Wisłostrada, strona południowa)

Projekt "Połączenie rowerowe placu Wilsona z Nadwiślańskim Szlakiem Rowerowym wzdłuż ulicy Krasińskiego" z Budżetu Partycypacyjnego na rok 2016 wyglądał jak przepis na sukces. W opisie możemy przeczytać: Obecnie ulica Krasińskiego od placu... »

2019.03.19: Uwagi do projektu dróg wokół centrum handlowego Promenada

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu dróg wokół centrum handlowego Promenada, przesyłam uwagi i wnioski: 1.1. Na ulicach 7 KDD i 5 KDL nie przewidziano infrastruktury rowerowej, co jest zgodne ze Standardami... »

2019.03.18: Uwagi do projektu drogi dla rowerów przy Olbrachta

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy drogi dla rowerów wzdłuż ul. Jana Olbrachta, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Proponuję powiązać projektowane rozwiązanie z drogą dla rowerów planowaną wzdłuż ul... »

2019.03.18: Uwagi do projektu drogi dla rowerów przy Kaliskiego

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy drogi dla rowerów wzdłuż ul. Kaliskiego, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Rzetelną ocenę projektu uniemożliwia przedstawienie do opinii dwóch wersji projektu opartych na... »

2019.03.14: Uwagi do projektu rozbudowy ul. Bartyckiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu rozbudowy ul. Bartyckiej między ulicami Czerniakowską a Gościniec, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerzystów przez wjazdy... »

2019.02.21: Uwagi do projektu przedłużenia ul. Człuchowskiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy ul. Człuchowskiej między ul. Lazurową a Szeligowską, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Przekrój drogi powinien zostać ograniczony do 2x1 pasów ruchu. Jest to... »

2019.02.14: Uwagi do projektu skrzyżowania Przyczółkowej, Branickiego i Vogla

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy skrzyżowania ulic Przyczółkowej, Branickiego i Vogla, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Należy doprojektować brakujące przejście dla pieszych i przejazd dla... »

2019.02.14: Uwagi do projektu rozbudowy ulicy Białołęckiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu rozbudowy ulicy Białołęckiej, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Projekt opiniujemy negatywnie ze względu na brak infrastruktury rowerowej na ponaddwukilometrowym... »

2019.02.12: Uwagi do projektu tramwaju do Wilanowa

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. a) Wspólne przystanki powinny być regułą, a nie wyjątkiem - w obecnej formie projekt może spowodować, że faktyczna efektywność komunikacji publicznej (z punktu widzenia pasażera) spadnie, gdy... »

2019.02.01: Uwagi do inwestycji drogowych przy Warszawie Głównej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu robót drogowych związanych z budową stacji Warszawa Główna, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Inwestycja powinna zostać skoordynowana i zrealizowana... »

2019.02.01: Uwagi do projektu tramwaju na Gocław

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy linii tramwajowej na Gocław (al. Stanów Zjednoczonych - ul. Bora-Komorowskiego), przesyłam następujące uwagi i wnioski: Za korzystniejszy należy uznać... »

2019.01.21: Z(dez)integrowane inwestycje terytorialne

zintegrowany - połączony w całość lub będący częścią całości ZIT w Polsce – koncepcja Ideą Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych jest współpraca samorządów na rzecz maksymalnego wykorzystania wspólnych atutów i rozwiązywania... »

2019.01.18: Uwagi do projektu przebudowy ul. Tunelowej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ulicy Tunelowej, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Projekt opiniujemy negatywnie pod względem infrastruktury rowerowej. Droga rowerowa w projekcie jest... »

2019.01.04: Uwagi do projektu przebudowy ul. Piaseczyńskiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przebudowy ul. Piaseczyńskiej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Pomiędzy ścieżką rowerową i jezdnią powinien pozostać pas techniczny szerokości minimum 0,5 metra wynikający z... »

2019.01.04: Uwagi do projektu budowy ul. Zgrupowania AK Bałtyk

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy ul. Zgrupowania AK „Bałtyk” na odcinku Bluszczańska-Polski Walczącej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Należy skorygować projekt, tak by ruch chodnikiem... »

2019.01.02: Uwagi do projektu wiaduktu w ciągu Chełmżyńskiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu budowy wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. Chełmżyńskiej, przesyłam uwagi i wnioski: 1. Projekt należy uzupełnić o drogę dla rowerów łączącą drogi dla rowerów na... »

2018.12.09: Uwagi do projektu PZP dla rejonu PKP Warszawa Włochy

Do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego. Nawiązując do wyłożonego do konsultacji projektu planu miejscowego rejonu PKP Warszawa Włochy, przesyłam uwagi i wnioski: 1. W planie powinny zostać uwzględniony następujące trasy... »

Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 | 221-240 | 241-260 | 261-280 | 281-300 | 301-320 | 321-340 | 341-360 | 361-380 | 381-400 | 401-420 | 421-440 | 441-460 | 461-480 | 481-500 | 501-520 | 521-540 | 541-560 | 561-580 | 581-600 | 601-620 | 621-640 | 641-660 | 661-680 | 681-700 | 701-720 | 721-740 | 741-760 | 761-780 | 781-800 | 801-813 | Dodaj nowy