Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 | 221-240 | 241-260 | 261-280 | 281-300 | 301-320 | 321-340 | 341-360 | 361-380 | 381-400 | 401-420 | 421-440 | 441-460 | 461-480 | 481-500 | 501-520 | 521-540 | 541-560 | 561-580 | 581-600 | 601-620 | 621-640 | 641-660 | 661-680 | 681-700 | 701-720 | 721-740 | 741-760 | 761-780 | 781-791

2018.11.15: Uwagi do projektu przedłużenia ul. Nocznickiego

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu przedłużenia ul. Nocznickiego do Marymonckiej, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Szerokość jezdni powinna zostać ograniczona do właściwej dla drogi lokalnej, tj. 5,5... »

2018.10.12: Uwagi do uszczegółowionej koncepcji zielonej Towarowej

Do Zarządu Zieleni m.st. Warszawy. Nawiązując do uszczegółowionej koncepcji „Zielonej ulicy Towarowej”, przesyłam następujące wnioski: 1. Projekt w obecnej formie nie ma szans spełnić celu stworzenia atrakcyjnej przestrzeni... »

2018.09.24: Uwagi do projektów DDR przy ul. Powstańców Śląskich i łącznika przy Rechniewskiego

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy drogi dla rowerów w ul. Powstańców Śląskich, przesyłam następujące uwagi i wnioski: Należy zwiększyć promienie łuków na drodze dla rowerów wzdłuż ul... »

2018.09.24: Uwagi do projektu budowy łącznic przy Trasie Mostu Północnego

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy łącznic między ulicami Zgrupowania AK „Kampinos” oraz Pułkową, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Wątpliwości budzi charakter... »

2018.08.09: Dojazd do kładek pod mostem Łazienkowskim rok po otwarciu

Mija dokładnie rok od otwarcia kładek rowerowych pod Mostem Łazienkowskim. To dobra okazja, by zastanowić się, jak wygląda dojazd do nich. Po prawej stronie Wisły kładki wpięły się w istniejącą trasę rowerową. Dzięki temu ruch rowerowy w... »

2018.07.31: Rowerowy skok cywilizacyjny - główne trasy w centrum

Od 2014 r. na głównych trasach rowerowych przez centrum przybyło 1750 m dróg i pasów ruchu dla rowerów, 7% brakujących odcinków. Do końca kadencji ma szansę powstać jeszcze co najwyżej 200 m. Jeśli zostanie zachowane obecne tempo, to do... »

2018.07.26: Poprawa bezpieczeństwa na przejeździe przez ulicę Zawrat

Przejazd przez ulicę Zawrat na drodze dla rowerów przy Puławskiej był bardzo niebezpieczny, przede wszystkim z powodu braku widoczności między kierowcami wyjeżdżającymi z ulicy a rowerzystami jadącymi drogą rowerową od północy. Każdego... »

2018.07.14: Uwagi do projektu przebudowy ul. Bardowskiego

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu przebudowy ul. Bardowskiego, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Negatywnie opiniujemy zmianę strony jezdni, po której prowadzona jest droga rowerowa, przy... »

2018.07.10: Co szczególnie warto zmienić przy Ogólnej?

Kontynuując temat nietrafionego wydatkowania prawie 100 tys. zł przy ul. Ogólnej podpowiadamy, jak można było tę kwotę wykorzystać do faktycznej poprawy wygodny i bezpieczeństwa ruchu rowerowego w tym miejscu. Newralgicznym punktem nadal... »

2018.07.04: Uwagi do projektu odcinka drogi dla rowerów przy al. Wilanowskiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy drogi dla rowerów przy skrzyżowaniu al. Wilanowskiej i Przyczółkowej, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Przejście i przejazd przez wjazd na... »

2018.07.04: Uwagi do projektu drogi dla rowerów oraz przejazdów na skrzyżowaniu Fieldorfa/Meissnera

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy drogi dla rowerów oraz wyznaczenia przejazdów dla rowerzystów na skrzyżowaniu Fieldorfa/Meissnera, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Przejście i... »

2018.07.04: Uwagi do projektu łącznika rowerowego przy pętli Młociny

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy drogi dla rowerów między ul. Zgrupowania AK „Kampinos” a węzłem Młociny, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Należy wyprostować drogę... »

2018.06.30: Zasady ogólne nie dla Ogólnej?

Przy ul. Ogólnej właśnie pokryto asfaltem odcinek drogi rowerowej, który 2 lata wcześniej uczestnicy przejazdu rowerowego z udziałem ZDM, koordynatorki z u.dz.Bielany i strony społecznej zgodnie uznali za zbędny postulując jego likwidację... »

2018.06.25: Uwagi do projektu ciągu pieszo-rowerowego przy Towarowej (Kolejowa-Zawiszy)

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do projektu ciągu pieszo-rowerowego na ul. Towarowej, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Przejazdy dla rowerzystów przez wjazd i wyjazd z drogi serwisowej między ul. Kolejową a... »

2018.06.25: Uwagi do projektu pętli Winnica przy Modlińskiej

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do koncepcji programowo-przestrzennej budowy pętli tramwajowo- autobusowej Winnica, w tym budowy skrzyżowania ul. Światowida z Modlińską, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1... »

2018.06.25: Projekt do budżetu partycypacyjnego na rok 2019 - Bielany

8. (2037) Budowa brakującego odcinka ścieżki rowerowej w ul. Rudzkiej od Hłaski do ŁomiańskiejBudowa ścieżki rowerowej po południowej stronie ul. Rudzkiej na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Łomiańskiej - z włączeniem do odcinka... »

2018.06.07: Droga dla rowerów w Al. Jerozolimskich na Ochocie - strona północna

Kontynuujemy recenzję nowej drogi dla rowerów wzdłuż Alej Jerozolimskich . Tym razem przenosimy się na północ, bliżej biurowców i torów kolejowych. Na odcinku od Szczęsliwickiej do Spiskiej istniała droga pseudorowerowa. Nie trzymała... »

2018.05.22: Uwagi do projektu drogi dla rowerów przy Saskiej, Egipskiej, Bora-Komorowskiego

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przedstawionego do konsultacji projektu budowy drogi rowerowej w ciągu ulic Saska-Egipska-Bora-Komorowskiego, przesyłam następujące uwagi i wnioski: 1. Wszystkie przejścia dla... »

2018.04.27: Droga dla rowerów w Al. Jerozolimskich na Ochocie - strona południowa

Droga rowerowa przy Alejach Jerozolimskich od ul. Grzymały-Sokołowskiego do placu Zawiszy jest jednym z projektów finansowanych ze Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych. Nowy odcinek wydłużył zaczynającą się w Ursusie trasę do około 7... »

2018.04.17: Uwagi do projektu drogi rowerowej przy al. Jana Pawła II (al. Solidarności-Świętokrzyska)

Do Biura Polityki Mobilności i Transportu. Nawiązując do przesłanego projektu budowy drogi rowerowej w ciągu al. Jana Pawła II na odcinku al. Solidarności-Świętokrzyska, przesyłam następujące uwagi i wnioski: Zapewnienie obustronnej... »

Artykuły: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 | 221-240 | 241-260 | 261-280 | 281-300 | 301-320 | 321-340 | 341-360 | 361-380 | 381-400 | 401-420 | 421-440 | 441-460 | 461-480 | 481-500 | 501-520 | 521-540 | 541-560 | 561-580 | 581-600 | 601-620 | 621-640 | 641-660 | 661-680 | 681-700 | 701-720 | 721-740 | 741-760 | 761-780 | 781-791 | Dodaj nowy