Okolice ulicy Krańcowej i dojazdu do posesji Aleje Jerozolimskie 200 zostały przebudowane w ramach węzła Salomea, nowej inwestycji realizowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. Ilość błędów projektowych i niedoróbek jest porażająca, a opisany fragment to jedna z podstawowych tras rowerowych dla mieszkańców Ursusa kierujących się do centrum czy na Mokotów. Największy problem to niespójności i braki w oznakowaniu wyznaczającym pierwszeństwo. Samochody i rowery jadą "na czuja". Oznakowanie poziome regulujące pierwszeństwo, które nie musi być dobrze widoczne, jest sprzeczne z zasadami ogólnymi (np. ustępowanie pierwszeństwa przy włączaniu się do ruchu z drogi wewnętrznej). Od strony rowerowej to skrzyżowanie jest tak źle zorganizowane, że rowerzyści jeżdżą na pięć różnych sposobów: po drodze dla rowerów, chodniku, drodze dojazdowej przy budynku, drodze dojazdowej z węzła Łopuszańska i po jezdni głównej Alej Jerozolimskich (5 pasów)

- Niekonsekwentne pierwszeństwo - według oznakowania poziomego łamane, według pionowego na wprost (wyjazd z drogi wewnętrznej na publiczną).
- Brak przejazdu dla rowerów i przejścia dla pieszych.
- Brak obniżonych krawężników przy końcu drogi dla rowerów i chodnika.
- Mimo, że jest to nowa inwestycja, narysowano obszar wyłączony z ruchu na jezdni, zamiast od razu wykonać prawidłową geometrię.

- Budka i betonowy słup ograniczają widoczność pieszych i znaku.

- Nawierzchnia drogi dla rowerów wykonana z kostki betonowej.
- Kostka betonowa jest fazowana.
- Kostka ma kolor szary, co sugeruje, że jest chodnikiem.
- Na drogę dla rowerów w zasadzie od razu pod wybudowaniu wrasta zieleń.

- Uskok pomiędzy drogą dla rowerów a chodnikiem.
- Uskok pomiędzy drogą dla rowerów a parkingiem.

- Słupek jakiejś instalacji w skrajni.
- Brak znaku końca ciągu pieszo- rowerowego i znaku początku ciągu pieszo- rowerowego (w przeciwnym kierunku).
Rowerzysta musi mieć tu oczy dookoła głowy - może się spodziewać samochodów nadjeżdżających z przodu, z prawej, z tyłu po lewej i po prawej. Dodatkowo musi uważać na pieszych.

- Kolejne dwa słupki i znak w skrajni.
- Brak linii oddzielającej część pieszą od rowerowej.

Znak nakazu skrętu w lewo powinien dotyczyć następnego skrzyżowania. Jednak jest umieszczony przed osią jezdni, co sugeruje, że powinno się skręcać w tę jezdnię.