Obecni ze strony ZM - Rafał, Karol, Olek.

Interesującym nas tematem był fragment ul. Rosoła na wysokości ul. Grzegorzewskiej (przed Płaskowickiej), gdzie dawno temu gmina Ursynów zaprojektowała drogę dla rowerów, ale potem ZDM z właściwą sobie bystrościa dał zgode na zorganizowanie w tym miejscu parkingu strzeżonego.

Z dwóch przedstawionych wariantów poprawienia sytuacji (przebieg ścieżki od strony osiedla i od strony jezdni, w obu z niewielkim okrojeniem powierzchni parkingu) zarekomendowaliśmy wariant II, czyli przebieg ścieżki między parkingiem a jezdnia, ze względu na dużo łagodniejsze łuki i brak kolizji z wjazdem na parking (wjazd jest od strony osiedla).

Zgodnie z zapewnieniami tubylca Karola jest tam niewielka skarpa, więc nielegalne parkowanie nie powinno być problemem. Poza tym, nie za bardzo po co jest tam parkować.

Niestety, nie udało się nam wytargować dodatkowych 30 cm skrajni i przekrój ma wyglądać tak: płot parkingu - 0,2 m trawnika - 2,0 m ścieżki - 1,0 m trawnika - jezdnia.